Glad sommar!

Nu är det mitt i sommaren och naturskyddsföreningens aktiviteter tar paus. Tröttnar du på hängmattan så åk ut i naturen. Vet du om att i Trelleborgs kommun finns 5 naturreservat, passa på att besöka ett eller kanske till och med alla fem i sommar. Här kan du läsa mer om Trelleborgs naturreservat.

Till hösten planerar vi bland annat för en vandring i den lilla vilda skogen vid Pärlan i Beddingestrand, nattspaning med natursnokarna och en tipsrunda för alla. Program 2021 höst rätt datum

Följ våra aktiviteter på våra två facebooksidor, Naturskyddsföreningen i Trelleborg och Natursnokarna i Trelleborg. Eller här på hemsidan så klart.

Vi önskar alla en glad sommar med glass, sol och spännande naturupplevelser!