Vandringen den 6/10 är tyvärr INSTÄLLD

Pga sjukdom och andra åtagande så måste vi tyvärr ställa in vandringen nästa helg. Vi hade sett fram emot den men inser att vi inte har möjlighet. I naturskyddsföreningen i Trelleborg är vi flera hundra medlemmar och det är fantastiskt men vi är bara en liten skara som jobbar i styrelsen och med programmet. Vi skulle önska att vi var några fler så att vi hade möjlighet att hitta på fler roliga saker. Så är du sugen på att träffa ett trevligt gäng, uppskattar god fika, naturupplevelser och kanske vill veta mer om vad som händer i Trelleborg miljö och naturmässigt så varmt välkommen. Titta in helt kravlöst på ett av våra möten. Kontakta Sophie för mer information stranborg@hotmail.com, 0730-408040.