ÅRSMÖTE med föreläsning och fika

På torsdag den 7/3  ses vi kl 18 i Sudiefrämjandets lokaler, kontinentgatan 2. Vi börjar med fika och därefter en intressant föreläsning.

Hela två gånger har naturskyddsföreningen varit på studiebesök på Alfred Pedersen & son, tomatodlingen som ligger utanför Trelleborg. Det har varit mycket uppskattade besök och nu är det deras tur att komma till oss och berätta om tomatodlingens utmaningar och framtid.

Efter föredraget håller vi årsmöte. Alla medlemmar är extra varmt välkomna!! Roligt för oss och för Trelleborg om vi är fler som engagerar sig. Trevligt är det också det kan vi intyga / Styrelsen