Vårprogram

Äntligen är vårprogrammet här. Palmväxthus, ekologisk trädgårdsskötsel, huggormar och grodor, visst låter det som en spännande vår.

I nästa vecka dimper programmen ner i brevlådan hos våra medlemmar. Några har lämnat sin mailadress och får programmet till sin mail istället. Vi är tacksamma för alla som gör det för då spar vi på papper och miljö. Vill du också få programmen på mail i fortsättningen så skicka ditt namn och din mailadress till stranborg@hotmail.com så lägger vi till dig i listan.

Så här ser vårens programmail ut.

Här finns ett program att ladda ner (eller två faktiskt så kan du ge ett till en vän):

Program 2019 nsf 8:1 ny

Är du medlem och inte har fått ett program i slutet på januari så kontakta oss. stranborg@hotmail.com.

Hoppas vi ses på någon av aktiviteterna i vår.

Varmt välkomna hälsar Naturskyddsföreningen i Trelleborg.