Nu är det klart vårt höstprogram!

Denna hösten har vi något nytt och några gamla favoriter i repris. Snokarna planerar för rotfruktstema och fröbomber bland annat. Studiebesök på tomatodlingen var så spännande sist och missade du då så finns det en ny chans i höst. Anette Barr som är ordförande för Svedalakretsen kommer och håller föredrag för oss. Bilder och äventyr från Sydafrika blir det den kvällen liksom god fika som vanligt.

Vi skickar ut vårt program till alla medlemmar denna veckan. Om du har skickat in din mailadress med önskemål om att få programmet via mail så får du det endast via mail. Men program i pappersformat finns att hämta på turistbyrån och på biblioteket i Trelleborg.

Här hittar du programmet:

Program 2018 höst PDF1

Hoppas att vi ses i höst / Sophie & Styrelsen