Jobba med vårt program?

eventNaturskyddsföreningen i Trelleborg har full fart på verksamheten. Nu behöver vi någon/några eldsjälar som vill driva programverksamheten. Vi är många som hjälper till. Natur och miljö gränsar till foto och film. Vad vill du göra?

Så fungerar det

Styrelse- och projektansvariga träffas regelbundet. Det är i övrigt uppdrag som sköts självständigt. Själva programutformningen sker två gånger om året, under vintern och försommar. Men vi vill också vara mer aktiva under andra tidpunkter.

Mer info

Du bor i kommunen eller i dess närhet. Känner att du vill vara med om något nytt, bidra till att en aktiv förening utvecklas ytterligare. Du är kreativ och har stort engagemang för miljö – naturkänslan får du på köpet. Du vill få andra att vakna i exempelvis klimatfrågor.

Kontakta Sophie Tranborg per telefon 0730-408040 eller via mail